tirsdag 3. mars 2009

Øving, øving og litt mer øving

Da sitter jeg her, hos Jani, og nå har hu sovnet, for jeg kan høre at hun puster tungt.

Dagen idag har egentlig gått veldig treigt, for det føles som en hel evighet siden vi våknet til morgenen, og spiste en veldig god omelett til frokost. Jeg bor nemlig hos Jani nå, siden vi har forestillinger med skolen til torsdag og fredag (på munken klokka 18:00, billett: 150 kr - ja, jeg reklamerer), og det blir lange dager og sånt.

Det tok litt tid før vi kom i gang med øvinga, i dag. Stilaset, som bandet skulle være på, var nemlig ikke klart da vi kom, så det ble brukt lang tid på å rigge det i stand. Jeg satt for det meste og frøys, noe som irriterte meg grenseløst. Er livredd for å bli syk nå, når det absolutt ikke passer! Jeg har gått og vært varm, kald, varm, kald, varm og kald igjen. Nå er det sånn passe. Jeg har vel litt grunn til å være redd for å bli syk?
- Heldigvis er det godt og (nesten for) varmt på scenen. Grunnen til at jeg har vært varm i dag, er nok sannsynligvis på grunn av scenelysene.

Jeg sitter og funderer på om jeg bør bytte til musikklinja i sandefjord. Det skal ikke være lett!



Har jeg forresten nevnt hvor utrolig deilig det er å spille på et ordentlig flygel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar