torsdag 12. mars 2009

Torsdag den 12.

Det er noe jeg ikke har tenkt på før, men det traff meg idag. Jeg kom til verden 12. mars, på en torsdag. Altså var jeg en dag fra å bli født på fredag den 13.
Jeg må innrømme at det hadde vært litt gøy å være et ulykkesbarn, men det valgte jeg tydeligvis ikke å være.

Hvorfor traff denne tanken meg akkurat idag? Jo, det er tilfeldigvis 12. mars idag, og også en torsdag (dvs. at det er fredag den 13. i morgen). Jeg har bursdag!

Det er ikke særlig stort å bli 17 år, og jeg har nesten ikke tenkt på det. "Å faen, jeg har bursdag i morgen," sa jeg igår. Dette er uvanlig når det kommer til meg, for jeg pleier å ha nedtelling en måned i forveien, hvor jeg minner alle rundt meg på at nå er det så og så mange dager til jeg har bursdag. I år har påminningen bare kommet et par ganger - ikke hver dag.

Grunnen til at jeg faktisk har sett fram til bursdagen min i år, er at jeg har ønska meg Guitarhero, og gjett hva jeg fikk til morgenen idag! Guitarhero!! Så jeg fikk overtalt mamma til at jeg kunne sitte på til skolen idag (istedenfor å ta bussen), for så å spille litt og rekke diverse andre ting som å spise og sånt.

Mamma sa at jeg skulle få flere gaver etterpå, så nå gleder jeg meg til å komme hjem fra skolen. Kanskje jeg skal spørre bror om ikke han kan fikse en bursdagskake fra Majas? Det hadde vært nam.



Frida sitter ved siden av meg for øyeblikket, og forteller om ting man helst kan være foruten. Jeg er så og si vant til det, men... Takk for informasjonen, Frida.

Jeg har hjulpet henne med bloggen hennes (dessverre er hun teit og har blogg på blogg.no). Her er link til greia hennes: http://FridaCatarina.blogg.no

Kanskje jeg bør gjøre litt naturfagsoppgaver?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar