tirsdag 24. mars 2009

Sol

Ah, nå blir det varmere og varmere! Jeg elsker det!

Line skrev om hvordan sola gjør menneskene gladere, og jeg er veldig enig! Det er faktisk gjort undersøkelser som viser at januar er den mørkeste måneden, når det er snakk om menneskers humør. I januar, og på vinteren generelt, er dagene kortere og vi "mister" på en måte den dyrebare tiden. Det blir mindre å gjøre, for det blir mørkere tidligere og natten varer lengre. Det er ikke alle som tenker på å dra ut å finne på ting en vanlig januardag klokka åtte på kvelden, når det er mørkt og kaldt ute. Situasjonen er derimot annerledes midt på sommeren, når sola ikke legger seg før langt utpå kvelden. Jeg kjenner følelsen av at det kiler i kroppen, og alt jeg vil er å gå ut med venner og sånt.

Jeg kan kjenne at humøret mitt letter, bare ved tanken på at våren og sommeren nærmer seg, og enda bedre føles det når jeg er ute og lar sola varme meg.


Her er forresten noen fine, litt vårlige/sommerslige bilder fra forskjellige artister på deviantART.com. Det er virkelig verdt det å ta en titt der fra tid til annen, for det er virkelig mye fint å se på.


Spring Is Near
by =valse-des-ombres on deviantART


the world away.
by =Pretty-As-A-Picture on deviantART


Summer Sprint
by *StudioQube on deviantART


maybe i'll fly
by =Aka-Shiro on deviantART


Love in the rain : 203
by *emperpep on deviantART


APH Melodies of Life
by *Ugly-baka-girl on deviantART

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar