torsdag 26. mars 2009

Peter pan!

Jeg hadde faktisk riktig til morgenen idag. Mannen ble ikke våt i håret, fordi han ikke hadde hår!

Jeg bør legge meg nå, og det har jeg også planer om, men jeg fikk lyst til å slenge inn et par bilder fra idag!

Først et fra naturfagen, da jeg og Linke fant fargekritt (veldig bra kritt, faktisk). Vi tegna regnbue og litt av hvert - vi har faktisk om farger og fargebølger i naturfagen for øyeblikket, så det var relevant. (Læreren brukte til og med tegninga i undervisninga!!!)



Så et av Frida, da hun oppdager meg i paparazzimodus. Frida har funnet "Adam og Eva" (den svenske serien som gikk på nrk1 da vi var yngre), og tilbringer skoledagen med å se på det.



Det var utrolig gøy i naturfagen idag. Vi snakker improviseringsteater, Martine, Mathilde, Linke og jeg. Det startet med Mr. og Mrs. Darling, baby-wendy og Nanny (hunden) fra Peter Pan. Vi klarte å holde oss ganske lenge, men etter en stund, brast vi sammen i latter. Det var gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar