mandag 23. februar 2009

Nattevandring

Hva er vitsen med å legge seg, om man ikke får sove? Ikke vet jeg, men jeg har nå prøvd å sove i ei god stund, og jeg orket ikke å prøve lenger. Når man ligger der, så våken som det er mulig å bli, er det rimelig frustrerende at man ikke bare kan synke ned i drømmeland. Spesielt med tanke på at det er skole dagen etterpå. Derfor bestemte jeg meg for å gå ned og ta meg litt te. Jeg har fått tak i en sånn god te - veldig, veldig god - så nå sitter jeg og slurper det i meg, samtidig som jeg skriver her. Teen skal visstnok være bra for å bli trøtt.

Idag har jeg vært fjern, som i mer fjern enn normalt. Veldig fjern. Jeg snubla ut døra i stad, og jeg krasja med katta. Veldig rart.

I tillegg så savner jeg en Fluffyhead. Jeg vil at den skal komme hjem fra Karibien - jeg har klart meg i to hele uker nå. Kanskje Thea kommer på skolen i morgen? Da blir man glad! Man er blitt veldig gla i jenta på ikke så altfor lang tid i grunn.
Theea, kom tilbake!

I mens kan dere kose dere med "Kleiner Hai"!

1 kommentar:

  1. Aww :( Av en eller annen grunn har jeg ikke lest dette innlegget før nå :O
    Du savnet meg! :D Tihi <3

    SvarSlett