mandag 23. mars 2009

Lat helg

Fredags kveld satt jeg hjemme og susa og pratet med Thea på msn. Vi prater litt om ditt og datt, så spør Thea om hun kan overnatte hos meg. Jeg hadde faktisk tenkt å spørre henne, men siden klokka var bortimot ti, var jeg ikke helt sikker på om hun kunne. Vi fant ut at det var en god idé å få Thea på besøk, så hun begynte å pakke og sånn (om ikke jeg tar helt feil) og heiv seg i bilen. Hun kom til meg i halv elleve-elleve-tida.

På lørdag var vi i sandefjord. Jeg så Grethe med noen, men jeg var ikke sikker på om det faktisk var henne eller ikke i starten. Jeg prøvde å ringe, og hadde tenkt til å ta en "Æ kajn se dæ"-samtale, men hun hadde tydeligvis mistet mobilen sin. Vi gikk nærmere, og da så jeg at det var henne! Hun hadde tatt en sånn... piercing i leppa som jeg for øyeblikket har glemt navnet på. Det var fint på henne! Hun var med Christoffer, Eirik og Emil. Emil hadde kule solbriller! Jeg blir så glad hver gang jeg ser Grethe. Hun måtte ta bussen hjem, og etter at hun dro, møtte vi Chadi og Anders. Da var vi og spiste pizza på perfect pizza, og etterpå dro Chadi, Thea, Eirik og jeg på kino. Vi så yatsy.

Kort oppsummert gikk helga til å være med Thea. Hun dro i går (på søndag) i fem-tida. Annet enn å være i sandefjord, har vi bare vært hjemme og slappet av. Det har vært veldig deilig. Istedenfor å være lat aleine, har vi vært late i kor. Kanskje ikke så sosialt å sitte på hver sin pc, i samme rom? Men det er mer sosialt enn å være aleine. Jeg syns det er deilig, jeg.




Forresten, er ikke bildet sjarmerende? Det var fra da vi var på tilbud. 89,90!

Hvilken farge er din favorittfarge?
- Min er grønn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar