torsdag 19. mars 2009

"Jeg bare tulla."

Jøss, må si at klassen min kan være stille til tider. Vi har norsk og Hannemor har satt oss til å gjøre en oppgave. Det er nesten ingen som prater, bare litt hvisking her og der. Ellers så hører jeg blafring i papirer og tastetrykk. Det er sikkert ikke alle som gjør oppgava, eller? Jeg ble iallfall ferdig, så da bestemte jeg meg for å skrive her.

I går da vi hadde matte, satt jeg med Line, Mari og Sondre. Det var litt gøy i grunn, for Line og jeg satt og tulla:

Jeg gjør et eller annet rart.
Jeg: Jeg tulla!
Line: Tulla du?
Jeg: Ja, jeg tulla. Jeg tulla med at jeg tulla!
Line: Jeg også tulla.
Jeg: TUlla du? Det gjorde ikke jeg! Neida, jeg tulla!

Det er utrolig hvor lenge man kan holde på med å tulle med at man tulla, med at man tulla med tullinga, sant? Vi lo godt!

Jeg kjøpte forresten to par nye sko i går. Jeg syns de var ganske kule i grunn! Jeg har veldig ofte vanskelig for å finne sko, fordi det er ikke alltid jeg finner sko jeg liker, og når jeg først finner det, så har de ikke min størrelse. Jeg må nemlig ha størrelse 35/36.

Disse skoene kjøpte jeg. Jeg er ikke helt sikker på om det er riktig kawazaki-par, men de ligner veldig.



Lacoste har skikkelig mange kule sko nå! Mye fargerikt, det liker jeg og jeg er virkelig ikke noe merkefreak! Sjekk ut noen av klærna og skoene fra Lacoste her!

2 kommentarer:

  1. Alice, nå må du slutte å tulle så fælt. Tulla, neida jeg tulla ikke. Hehe, jeg tulla med at jeg tulla igjen. Alt var tull!

    Kule sko :D

    SvarSlett
  2. Er du sikker på at du tulla? Skoa var skikkelig fine, og kule! Ha en fin helg :-)

    SvarSlett