torsdag 30. april 2009

Jeg sov faktisk ganske dårlig i natt, altså fra tirsdag til onsdag. Det var ganske kjedelig, for jeg la meg ganske tidlig i forhold til hva jeg bruker å gjøre. Da jeg våknet, var jeg trøttere enn vanlig. Jeg våkna faktisk to ganger (klokka 00:00 og 05:00), og trodde at det var morgen. Så mye for å legge seg tidlig, liksom!

Mamma har operert beinet, så hun hinker rundt på krykker, i tillegg har det gått opp for meg at jeg virkelig ikke klarer å høre om detaljer rundt operasjoner ol - men det er en annen sak. Det jeg skulle fram til, var at nå er det ikke mamma som vekker meg. Pappa kommer og vekker meg en gang, så jeg må stå opp alene. Siden jeg må stå opp alene, må jeg stå opp med en gang jeg våkner, i fare for at jeg ikke skal sovne igjen. Da får jeg også stått opp tidligere (ca. 7:10). Det er faktisk veldig deilig, for nå har jeg tid på morgenen - til en forandring! Når mamma vekker meg, ender jeg som regel opp med å komme meg ut av senga 7:20-7:30, og bussen går 7:43.. Det vil si at jeg har 10-15 minutter til å kle på meg og hele det kalasset der.

Jeg tror det er bra å ha litt god tid på morgenen, noe jeg som regel ikke har. Det gir en god start på dagen, liksom.

I morgen har vi engelsk heldagsprøve, og dette er ikke noe jeg akkurat ser fram til. Jaja, det kan jo bli interessant (eller noe?).. Men nå bør jeg legge meg! Det ble ikke en tidlig kveld på meg i dag, dessverre. Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar