mandag 20. april 2009

Alfabetagamma-stråler

Nå sitter vi og tester ut stråling med forskjellige ting, og appelsinskall er bedre til å hindre alfastråler enn det tre er. Men da er det jo snakk om et spesielt type tre, så det kan være det fins en annen trebit som fungerer bedre enn appelsinskallet (haha).
Jeg syns faktisk radioaktiv stråling er ganske interessant.

Thea har overnattet hos meg fra lørdag, og det har i grunn vært ganske koselig - er det noen grunn til at det ikke skulle være det? Haha. Jeg er spesielt trøtt, og syns faktisk min noe så tørre humor som bare jeg er i stand til å forstå for øyeblikket, er relativ morsom. Vi la oss nemlig i to-halv tre-tida igår, men så har det seg sånn at vi lå og prata ei good stund, og jeg hadde mye på hjertet. Veldig mye. Jeg husker egentlig ikke hva jeg prata om, så det forklarer hvor trøtt jeg var.

Vi har i grunn ikke gjort stort annet enn å være late, være hos Mona og grilla, lagd pannekaker midt på natta, vært på nattetur og sett på film. Det var koselig hos Mona! Vi så på Dumbo, og det er i grunn en veldig, veldig søt disney-film. Dumbo er så søøt!

Jeg våkna ikke i det hele tatt av den veldig høye alarmen på mobilen til morgenen idag, men et poke i panna førte til at øyelokkene mine spratt opp. Jeg tror Thea syns det var litt morsomt? Ikke rakk vi bussen heller, så vi måtte bli kjørt. Hihi!

"Men jeg har nok sett nesten alt som fins, når jeg ser en elefant fly!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar