lørdag 4. april 2009

Bakerminnepennen er tilbake!

Thea sa at hun hadde sett den på kongegata, så på mandag var jeg og henta den. Woohoo!



Plutselig ble jeg lei av layouten min, og av en eller annen grunn bestemte en del av meg seg for at jeg ikke skulle blogge noe før jeg fikk fiksa en ny header. Selvfølgelig bestemte denne delen seg for at headeren skal bli lagd av meg, og når jeg har lite med ideer, kan det ta sin tid. I går kveld ble jeg truffet av photoshop-lynet da, så jeg fikk tegna en ny header. Den er litt lysere enn den forrige, og nå er det en rosa blomst, ikke et grønt tre!

Hvordan hodet mitt fungerer er i grunn litt merkelig. Hvis jeg har en svær framføring til dagen etterpå som må gjøres, og jeg tenker "Jeg har ikke lyst til å gjøre lekser", så er det veldig vanskelig for meg å sette i gang og jobbe. Det er nesten så jeg må lure meg selv til å tro at jeg har lyst til å gjøre leksene. Jeg er ganske flink til å lure meg selv, men ikke når det gjelder lekser (spesielt framføringer).

Jeg har den evnen til å få meg selv til å tenke på andre ting. Hvis jeg er redd, kan jeg tvinge meg selv til å tenke på noe annet og slik fortsetter jeg til det som skremte meg i første omgang er glemt. Fungerer veldig bra hvis man er aleine hjemme, og kommer til å tenke på en eller annen ekkel skrekkfilm. Jeg har lært meg og bruke det i andre sammenhenger også. Det fungerer.

5 kommentarer:

  1. Sykt fin header og design :D Du er så flink, Alice!

    SvarSlett
  2. Så bra minnepennen din er funnet ^^
    Du er helt utrolig flink til å tegne. Kan ikke jeg få litt av evnen også da?
    :D
    Jeg begynner å synge eller noe hvis jeg er redd jeg. Gjerne barnesanger ^^

    SvarSlett
  3. Takk, line! :D
    Nåmin, barnesanger :D Så søtt ^^

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin bloggen din ble! Du er sååå flink til å tegne :) Bra at du fant den søte minnepennen din da. Hadde vært trist om den hadde blitt borte. ^^

    SvarSlett