torsdag 23. april 2009

Sorbetto Real Fruit

Idag har det vært fiint vær! ~

I mattetimen fikk vi lov å sitte ute, så jeg satt og prata med folk på gresset. Koselig! Jeg fikk ta to-bussen idag også, tenk. Woohoo, det var digg!

I seks-tida kom Martine til meg, og vi spilte litt Guitar Hero, før vi stakk på brygga og kjøpte is. Vi kjøpte sorbet-is, og den er så god!

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke spise fløte eller vaniljeis, fordi jeg blir så fort kvalm - det var ikke sånn før! Derfor har jeg gått over til saftis og sånn, men den sorbetisen er nesten som fløte/vaniljeis/krem eller no(?), bare at man ikke blir kvalm! Namnam, den anbefales! Slenger inn et bilde av denne fine, gode nam-isen.

2 kommentarer:

  1. Ååååh, jeg elsker den isen der!

    SvarSlett
  2. Den spiste jeg i dag :D
    Creds til Thea ga deg ideen til å kjøpe den!

    SvarSlett