mandag 27. april 2009

Lysere tider i møte

Og med lysere tid, mener jeg sommer, scooter og jordbær!

I dag har jeg vært i dårlig humør, av en eller annen grunn. Hadde egentlig planer om å dra på *UKM, men jeg fikk meg aldri til å dra. Så det jeg gjorde, var å ta scooteren - årets første tur, faktisk, stikke på brygga og kjøpe meg en sjokolade, for så å stikke bort på stranda og loke. Det var faktisk deilig, og da jeg kom hjem igjen, var jeg i betraktelig bedre humør! Hihi.

Jeg satte meg ned og begynte å tegne på ei tegning jeg starta med i går kveld, og tida fløy skikkelig. I tillegg ble jeg ganske fornøyd med tegninga!


Større bilde/deviantart: Link


Jeg vurderer å ha den som header på bloggen en gang i framtida, og jeg vil også ha grønne spenner med små jordbær på og jordbær i hendene!

1 kommentar: