tirsdag 21. april 2009

Hvordan kaste bort dagen?

Jeg øver nesten aldri til prøver, og hvis jeg gjør det, er det bare snakk om halvhjerta gjennomlesing, fordi jeg ikke har evnen til å konsentrere meg. På ungdomsskolen var faktisk de eneste leksene jeg gjorde, matteleksene.

Idag, derimot, har jeg sitti og gjort matte i flere timer, og jeg er kjempesliten! Man forbrenner faktisk mer kalorier ved å sitte og gjøre matte enn ved bare å sitte. Vi har heldagsprøve i matte i morgen, og jeg følte at jeg trengte øving. Æsj, jeg vil ikke ha prøve.



Her er diverse tegnesaker, som jeg har tegna (bortsett fra den helt øverst i venstre hjørnet, som jeg kun har fargelagt). Om de noen gang blir fullført, er nok et annet spørsmål.

Jeg har det med å starte på ting, men jeg blir aldri ferdig. Noen av tegningene kommer nok til å ende opp som et ferdig resultat en vakker dag - når jeg føler for det! Noen tegninger er også bare tester og øvelser, som jeg ikke kommer til å gjøre ferdig. Må jo ha noen av de også!

Nå skal jeg gå og legge meg, for det er lurt å være opplagt til store, skumle matteprøver. Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar