onsdag 18. februar 2009

Spøkelser

Stadig vekk ser jeg pusene sitte å stirre ned på gulvet i lang tid av gangen, men hva er det de ser på? I stad skulle jeg gå på do, og så Buster - hannkatten - sitte på gulvet og se på et eller annet, og når jeg er ferdig på do sitter Buster akkurat på samme plassen og stirrer. Kanskje han sovnet sittende? Problemet er bare at han ikke sover!
Jeg blir sprø..
Det er nesten så jeg vurderer om kattene faktisk kan se spøkelser. Den andre teorien min er at det er et eller annet insekt som har vært der og forsvunnet inn i veggen (eller noe).

Uansett så hadde det vært kulere om de så spøkelser.

I går så husket jeg på den gangen da vi hadde naturfag, og læreren hadde tatt med brunt sukker fordi vi skulle bruke det til et forsøk. Visste du at brunt sukker er veldig godt?
- Det visste jeg og Frida òg.
Vi satt og spiste brunt sukker, og det er noe som går fort til blodet, noe jeg og Frida - og helt sikkert resten av klassen - fikk erfare.




Oppskrift på moro
Du trenger:
- Brunt sukker
- En Frida
- En Alice

Sett det brune sukkeret i samme rom som Fridaen og Alicen, og vent i ti minutter. Gjøres på eget ansvar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar