lørdag 26. desember 2009

Når himmelen faller ned...

... hva er da opp?

Jeg trodde aldri jeg skulle si det, eller i det hele tatt vurdere det. Ikke i mine ringeste tanker ville dette falt meg inn, men i dag tenkte jeg det antageligvis for første gang. Jeg vurderer - for første gang i mitt liv - å ta en godtefri-periode! Det vil først og fremst si en pause fra sjokolade og cola. Mest fra sjokolade. Jeg har i går og i dag - julaften og 1. juledag - stappet i meg sjokolade etter sjokolade, peacemerke etter peacemerke, og to julemiddager med mektig mat; jeg kjenner meg nå rimelig sår på tunga - i stad måtte jeg til og med skjære meg agurk, for jeg trengte noe form for frisk salataktig mat, ikke kokte gulrøtter eller fettete kjøtt. Tidligere i dag snakket mamma om at hun i morgen hadde lyst til å lage torsk, og jeg tenkte "yes, nam!". Fisk! Ikke tung ribbe - Vel, jeg spiser ikke ribbe, men jeg spiser medisterkaker, og de er mektige de også! I tillegg spurte jeg mamma om hun kunne lage ris til meg, for jeg kommer ikke til å orke mer poteter med det første.

Det jeg vil fram til er at jeg kunne godt erstattet lørdagsgodtet framover med knaskegulrøtter og dip framfor den ene melkerullen mamma kjøper til meg på lørdager. Spesielt etter disse to dagenes måltider. Dette er noe jeg skal fundere på fram til nyttår, så kanskje det blir et nyttårsforsett fra Alice? Hvem vet.


6 by ~toma89 on deviantART

Denne artisten hadde veldig, veldig mye kult! Hvis du trykker på bildet, og kommer inn på sida, så kan du til venstre for bilde se en link hvor det står toma89's gallery. Bør sjekkes!



Im going to tell you a secret by *fhrankee on deviantART

Dette bildet er helt konge! Bør sees i full verson. Det er tatt akkurat i riktig øyeblikk - Det er en firfisle som forteller jenta en utrolig kul hemmelighet - bare se på utrykket til jenta! Jeg digger dette bildet.

2 kommentarer:

  1. Jeg er med på det altså! Skikkelig lei godteri og feit mat. Dette halvåret skal jeg ikke spise godteri i ukene, så kantina kommer til å gå konkurs ^^ (Ikke det at jeg handler der mye, men..)

    SvarSlett
  2. ... Rettelse: Søtsaker i kantina.. de har jo ikke godteri ^^

    SvarSlett