søndag 6. desember 2009

Det var en gang...

Jeg liker å lese, men ikke fordi lesing i seg selv behager meg. Jeg liker historier. Jeg liker å rømme inn i andres liv og tanker, og glemme mine egne. Derfor liker jeg å lese bøker, jeg liker å lese manga - eller tegneserier, om du vil - og jeg liker også og se serier - animerte eller amerikanske, you name it. Så lenge historien er bra, vil jeg like den. Jeg liker ikke å lese bøker som ikke fanger meg, og som ikke får meg til å glemme meg selv. Eller se en anime-serie som ikke fanger oppmerksomheten min på samme måte. Ja, jeg liker å glemme meg selv, for noen ganger syns jeg det blir litt vel mye å være fanget oppi mitt eget hode. Jeg er faktisk veldig flink til å distrahere meg selv!

Jeg har også flere bøker på ønskelista mi i år, så jeg tror det blir en spenningsfylt jul. Det blir vel meg sittende, pysjifisert, i en sofa en eller annen plass i huset, med nesa langt ned i diverse bøker. Kanskje jeg skal joine Grethe, så kan vi drukne oss selv i bøker i felleskap? Høres sosialt ut.

Så et par bilder, for å sprite opp bloggen litt;


Cute Me by *firedudewraith on deviantART

Hvorfor? Fordi det er en stor rød, søt, brennende ting som blir angrepet av noe mindre søtt! Det er et skikkelig "Caught in the moment"-bilde, og det liker vi! Også enda et bilde;


.:. My Darling My Pretty .:. by ~Fukairi on deviantART

Trenger jeg å si noe?! Se på bildene, på fargene! Digger dem! Og bildet får meg til å tenke på en lys Dina! Med andre ord, jeg kunne sett for meg Dina med de samme klærna og greier, bare i mørke farger. Digger bildet!

2 kommentarer:

  1. Jeg tenkte på Dina med en gang jeg så det bildet! Du er utrolig flink til å skrive Alice :)

    SvarSlett
  2. Jaa, det er ikke bare meg! :D
    Takk, Mari! :D

    SvarSlett