lørdag 16. mai 2009

MGP 2009


Sitter for øyeblikket og ser på mgp, hvor de teller opp stemmene. Norge leder, og jeg hører gledesrop fra kjøkkenet hver gang Norge får 8, 10 eller 12 poeng. Mamma er litt for stor fan av Rybak, og jeg er litt bekymret for at mamma skulle finne på å kjøpe en cd med fairytale. Det er nok at hun skrur opp volumet hver eneste gang sangen til Aleksander spiller på radioen eller tv-en. Jeg tuller ikke, når jeg sier at jeg kan sangen utenat ufrivillig.

Jeg tror Norge vinner.

2 kommentarer:

  1. Mamma er også småforelska i Rybak. Haha. Men er jo litt stas at norge vant da.

    Så utrolig søt header du hadde nå forresten. ^_^

    SvarSlett
  2. Haha, jeg har en følelse at flere mamma'er er gla i Rybak!
    Og litt kult at vi slo rekorden på mest stemmer! :D
    Tusen takk! :D

    SvarSlett