søndag 1. august 2010

Sommerferie

Med grå himmel...

Egentlig har jeg ingenting å skrive om akkurat nå, men jeg bare følte for å skrive. Litt fordi at bloggen trenger litt skriverier en gang i blandt. Så da kan jeg jo fortelle om min fantastiske flaks når det kommer til årets sommer og sol, som kommer frem når jeg er på jobb, men gjemmer seg bak nedbørfylte skyer når jeg har fri. Men litt flaks har jeg; det er pent vær idag. Dessverre må jeg bruke noe av dagen til å rydde..


Pearl by `thienbao on deviantART


Song by =etalosi on deviantART


Ellers så hadde jeg besøk av Dina fra i går til idag, og jeg digga det. Vi lasta ned Sound of Music, og så på den igår, og jeg lagde mat til oss. Idag var begge trøtte, så etter film nr. 2, endte det opp med at vi lå og halvsov på hver vår sofa. Det var godt å se henne igjen!

4 kommentarer:

  1. Elsker sånne slappe kvelder :D

    SvarSlett
  2. Det var godt å se igjen deg, også, Alice!

    SvarSlett
  3. Sound of Music er kjempesøt ^-^

    SvarSlett
  4. Jeg har brukt 4000. Du må gjerne spørre hva jeg har brukt de til, jeg kan svare for alt ;) Det verste er at det inkluderer festivalbilletter også!

    SvarSlett