søndag 8. august 2010

Kald morgen

Ahh, sommerferien er snart slutt, og jeg føler at jeg ikke har fått utnyttet varmen godt nok. Jeg har nesten ikke rukket å kle meg i enkle sommerkjoler eller spradet rundt i fargerike ballerinasko. Nå har jeg to dager igjen på jobben, flere fridager, så er det på'n igjen på onsdag i neste uke. Jeg kan ikke helt si at jeg føler meg klar! Jeg har ikke en gang rukket å snu døgnet ordentlig en eneste gang!

Men det skal bli godt å se klassen igjen - det gleder jeg meg mest til. Selv om jeg egentlig syns det er litt trist at noen bytter, men sånn er vel det.

Jeg har forresten lært meg å lage en origami-rose! Det var festlig og tidkrevende. (Origami er japansk papirbretting, og det er noe helt syke greier!! Mye av det kan virkelig ikke sammenlignes med papirflyene vi lagde i barnehagen).



- Hvis du har lyst å prøve, men dette er visst ikke for nybegynnere (jeg feilet på første forsøk, og lykkes på andre - og var nybegynner selv!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar