søndag 28. november 2010

Ahh, søndag

Men søndagen i dag blir ikke som mine vanlige søndager, dessverre. Nå har jeg drøya det ei stund, med facebook, litt manga (hohoho), diverse blogger og VG nett. Nå er det på tide starte. Her har jeg oppvarmingsturen, for i morgen skal min fordypningsoppgave i norsk fremføres, så da blir det den lille havfruen i bok- og filmformat i dag.
O' lykke, ikke no latskap her i gården!

Jeg har blitt kjent med iScribble-fenomenet, og det er nesten litt trist, for jeg føler at jeg tegner lite i photoshop for tida - da det blir liksom lite "ordentlige" tegninger.
iScribble er et chatte-nettsted der man kan tegne "live" sammen med alle de andre som befinner seg i samme rom som deg. Det finnes tegne-spill-rom (man får et tema, så er det om å gjøre å tegne best på kortest tid) og det er også et "Vi tegner dine karakterer for deg" rom, som går ut på at en gruppe på tre "artister" tegner andre folks fiktive personer som de har kommet på. Der har jeg vært en gjenganger! Jeg føler faktisk at jeg har blitt litt flinkere til å tegne, ved å gjøre det, da.


Iscribble sketch dump 2 by ~4liceg on deviantART

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar